Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Σκλεναρίκοβα Προπαγάνδα και Ποίηση

ΔΕΊΤΕ το βίντεο των αποκαλύψεων
Τα ΜΠΑΖΑ αποκαλύπτουν τον άνθρωπο που βρίσκεται πίσω από τις κουρτίνες και οργανώνει επικοινωνιακά την προεκλογική καμπάνια του επικεφαλής της ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ Άκη Κατωπόδη, αποκαλύπτουν τις ποιητικές προτάσεις του και κάνουν τις δικές τους "alternative" προτάσεις, ώστε να στεφθεί ο αγώνας του Άκη με επιτυχία.



ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΓΕΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΚΗ

Εκεί που μας χρωστάγανε, μας πήραν και το βόδι / γι'αυτό στην κάλπη δαγκωτό στον Άκη Κατωπόδη

Δεν θέλω υποψήφιο με λόγια χειμαρρώδη / η ψήφος μου και η καρδιά στον Άκη Κατωπόδη

Ο δήμαρχος του Βύρωνα δεν πρέπει νά' ν' γλοιώδης / η μόνη λύση λέγεται Γρηγόρης Κατωπόδης

Για γούρι, λέγανε παλιά, σπάσε αν θέλεις ρόδι / σήμερα όμως ψηφίζουνε τον Άκη Κατωπόδη

Το μαύρισμά μου οφείλεται σ'ακτίνα υπεριώδη / δεν είναι όλα κατάμαυρα: ψηφίζω Κατωπόδη

Σε τιμωρία να στέκομαι πάνω στο ένα πόδι / γιατ'είπα μες το μάθημα πως θέλω Κατωπόδη

Δε φταίει ο καφές που έγινα τύπος πολύ νευρώδης / φταίει ο ενθουσιασμός που θά'βγει ο Κατωπόδης

Ομίχλη δε φοβάμαι εγώ, βροχή καταρρακτώδη / έχω στο δρόμο οδηγό τον Άκη Κατωπόδη

Είμαι προσωπικότητα ασύγκριτα ογκώδης / ο μόνος για να συγκριθώ είναι ο Κατωπόδης

Η φύση δεν με έκανε άνθρωπο σωματώδη/ όμως μου έδωσε νιονιό: ψηφίζω Κατωπόδη

1 σχόλιο:

east είπε...

Kάποιος κάποτε είπε να κάνουμε προεκλογική εκστρατεία με πλακάτ στα μπαλκόνια των φίλων μας.
Προτείνω αυτή τη φορά να στήσουμε μεγάφωνα με τα τραγούδια αυτά !!!